19 Mart 2010 Cuma

GLUTENSİZ BAZLAMA


MALZEMELER

- 1 BARDAK SU

- 1 BARDAK SÜT

- 1 PAKET TOZ MAYA

- GLUTENSİZ UN

- TUZ

YAPILIŞI

UNU YOĞURACAĞIMIZ KABIN İÇİNE ALIP ORTASINI AÇALIM. ILIK SU VE SÜTÜMÜZÜ MAYAMIZI VE TUZUMUZU KOYUP YOĞURALIM. HAMURUN KIVAMI ELE YAPIŞAN YUMUŞAKLIKTA OLUYOR.10 -15 DAKİKA YOĞURUN. HAMURU ILIK ORTAMDA 45 DAK. BEKLETELİM. SÜRENİN SONUNDA UNLANMIŞ TEZGAHA ALIN.UN YARDIMI İLE ELE YAPIŞMAYACAK KIVAMA GETİRİN. BEZELERE AYIRIN. BEZELERİ ELLE VEYA OKLAVA YARDIMIYLA AÇIN. TEFLON TAVADA ARKALI ÖNLÜ PİŞİRİN.

AFİYET OLSUN:)

3 yorum:

  1. harikasın ne zamandırlavaş tarifi arıyordum bu tam bana göre

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, glutensiz dürüm tarifine de bir göz gezdirin derim.:)

    YanıtlaSil
  3. rica etsem glutensiz unun ölçüsünü yazabilir misiniz ben bi türlü tutturamıyorum da =(

    YanıtlaSil

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...