28 Eylül 2010 Salı

PAT PATATES UNU




Glutensiz un çeşitlerini bloğumda paylaşmıştım. Bunların içinde patates unu da vardı. Bazı arkadaşlar patates ununu nereden bulacaklarını sormuş.
Türkiyede patates ununu yapan firmanın PAT olduğunu duymuştum. Araştırmalarım sonucu firma yetkilisi Meryem hanıma ulaştım. Telefonla yaptığımız görüşmede sorunumuzu anlattım. Meryem hanım unlarının METRO mağazalarında satıldığını söyledi.
Banada denemem için numune yolladı. Yakında patates unu ile yaptığım tariflerimi paylaşacağım.
İlgilenenler için telefon numarası 0537 54 31 415  Rahatlıkla arayıp bilgi alabilirsiniz.
Firmaya ve ilgisi için çölyaklılar adına Meryem hanıma teşekkür ederim.
http://www.satudas.com.tr/index.php?m=urunlerimiz12〈=tr

5 yorum:

  1. YAYINLADIĞINIZ TÜM TARİFLER GÜZELE BENZİYOR DENEYECEĞİM.GÜLLAÇ YAPRAKLARINDAN BÖREK YAPMAK GÜZEL FİKİR PATATES UNUNU HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM GÜZEL.SİMİT TARİFİNİZ DE ADINI İLK KEZ DUYDUĞUM BİR ŞEY VAR XX Lİ BİR ŞEYDİ ANLAMADIM AÇIKLAR MISINIZ TEŞEKKÜRLER .NURGÜL KÖRÜKCÜ ANKARA

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sanırım KSANTAN GUM sorduğun malzeme. Onun hakkında yazdığım yazı da blogda var. Etiketlerden bakabilirsin. Esenkal.

    YanıtlaSil
  3. Adana'daki metro market'te satılmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Metro yetkilisiyle görüşüp sorabilirsiniz. Firmayla anlaşmaları olduğundan getirtebilirler sanırım.

    YanıtlaSil
  5. gaziantep metroda yok dediler bulamadık

    YanıtlaSil

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...