8 Mart 2011 Salı

DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN



Bugün 8 Mart ve Dünya Emekçi Kadınlar Günü.
Ben bu gün tüm çölyaklı çocuk annelerine özellikle seslenmek istiyorum.
Sizler özel kadınlar, çölyaklı bir çocuğa sahip anneler.
Özellikle sizlerin günü bu gün. Asıl emekçiler sizlersiniz. Çalışan veya evhanımı her biriniz özelsiniz. Tıpkı çocuklarınız gibi.  Özel bir çocuk annesi olmak kolay değildir. Çaba ister, emek ister ve fedakarlık ister.
Her birinizi ayrı ayrı gözümde canlandırabiliyorum. 
Bugün çocuğuma hoşuna gidecek ne yapabilirim?
Biraz iştahsız gibi değişik bir şey yer mi acaba?
Kreşte veya okulda ne yiyecek?
Arkadaşlarında veya markette gördüğü bir şeyi alır mı ve yer mi?
Dışarıya yemeğe çıkarsam neler yedirebilirim?
Ben işyerindeyken veya ondan ayrıyken acaba yasak birşey yiyiyor mu?
Çocuğunuz yaşadığı ve özendiği birşeyi anlatırken hissettiğiniz yürek acısı...
Uyması gereken diyeti anlatmanın zorluğu...
Okulda, misafirlikte ve dışarıda çölyağı bilmeyenlere anlatmanın zorluğu...
Bunlar sadece bir çırpıda aklıma gelenler.
Sadece çocuklar değil annelerde bu diyeti uyguluyorlar sanırım.
Çocuğumun yiyemediği benim boğazımdan nasıl geçer mantığı.
Evde sadece bir çölyaklı çocuk varsa dahada zor.
Onun kendini ayrı hissetmemesi için çırpınmalar.
Evin diğer fertlerinin gizli gizli glutenli yiyecekleri yemesi...
Tüm bunların ortasında bir ANNE...
Her yöne çırpınan,çalışan,araştıran,soran,yıpranan,üzülen ama göstermeyen.
Sizleri kutluyorum...
Sizler en büyük emekçisiniz.

*Anne olmasada kadın olan çölyaklılar sizleri unutmadım. Sizlerde özel kadınlarsınız. Sizleride kutluyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...