3 Ocak 2011 Pazartesi

PORTAKAL ÇANAĞINDA KEREVİZ SALATASI













MALZEMELER

- 1 ADET KEREVİZ

- 1 BARDAK SÜZME YOĞURT

- 2 KAŞIK MAYONEZ

- 2 DİŞ SARIMSAK

- 1 AVUÇ CEVİZ

- TUZ


YAPILIŞI


ÖNCELİKLE SARIMSAĞIMIZI EZİP YOĞURDUMUZA KATIYORUZ.

MAYONEZİMİZİDE İLAVE EDEREK KARIŞTIRIYORUZ.

ŞİMDİ SIRA KEREVİZDE, KEREVİZİMİZİN KABUĞUNU GÜZELCE SOYUYORUZ.

KARARMAMASI İÇİN HEMEN YOĞURDUMUZUN İÇİNE RENDELİYORUZ.

YOĞURTLA GÜZELCE KARIŞTIRIYORUZ.

CEVİZİMİZİDE İLAVE ETTİKTEN SONRA SALATAMIZ HAZIR.

ŞİMDİ PORTAKALLARIMIZI İKİYE BÖLÜYORUZ. GÜZELCE SUYUNU ALIP İÇİNİ TEMİZLİYORUZ.

PORTAKAL ÇANAKLARIMIZ HAZIR. İÇİNE KAŞIKLA SALATAMIZI PAYLAŞTIRIP SÜSLÜYORUZ.

SALATAMIZ SUNUMA HAZIR.

AFİYET OLSUN.
NORMAL SALATA TABAĞINDA DA SUNABİLİRSİNİZ

6 yorum:

  1. selamlar sevgili arkadaşım.kerevizi portakalla çok beğeniyor onun haricinde pek yiyemiyorum.salatanı portakal çanağında sunman çok hoş olmuş.ellerine sağlık.seni izlemeye alıyorum hemen.lezeetlerin çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Vildan;
    Ziyaretin ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
    Her zaman beklerim.

    Portakal çanağında ve diliminde sunumlara bende bayılıyorum. Seninki de süper gözüküyor.
    Ayrıca verdiğin glutensiz tarifler süper olmuş.
    Ne kadar hayırlı ve güzel bir şey yapıyorsun.
    Gönülden tebrik ederim.

    Çok sevgilerimle

    Not; izlemeye alacaktım ama buton eklememişsin ama readerıma ekledim seni haberin olsun 

    YanıtlaSil
  3. Glutensiz tariflerin eminim blog sahiplerinin ilgisini çeker emeğinize sağlık bloğunuz sade ve hoş görünümlü banada beklerim SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  4. Vildancım merhaba,

    ne kadar değişik bir blog olmuş bu gerçekten çok sevdim.Bir çok glutensiz yaşamak zorunda olan insana güzel alternatifler sunacaksın süper:)

    Bu arada kereviz salatasına bayılırım ..Eşime kereviz yedirmenin yegane formulü budur benim için.Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Şu kerevizi ben asla yemem diyen bile bu şekilde yiyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sunum süper kereviz sevmeyene bile bu sunum ile rahatlıkla yedirilebilir. Ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...