7 Ocak 2017 Cumartesi

EKŞİ MAYALI TAŞDİBİ FIRIN EKMEĞİ





Uzun zamandır bloğuma yazı yazmıyorum farkındayım. Yeni bir tarif bulduğumda yazmaktan yanayım. Eski tarifleri bir iki değişiklikle yapıp bloğuma yazmaya üşeniyorum. Hepinizin aradığı tarifler zaten blogda var. Biraz zaman ayırıp gezin derim.:)
Bu arada yaptıklarımı Instagram sayfamdan paylaşıyorum. Biraz da unun verdiği tembellik tabii.
Instagram ayrı bir mecra Sonsuz.... :)
Instagram sayfamın sayesinde tanıdığım bir aileden bahsetmek istiyorum size.
İzmir Sığacık da yaşıyorlar. Ekmeğe gönül vermiş dostlar. Önce doğal buğday sonrasında ise glutensiz ekmek üretmeye başlamışlar.
Detaylı hikayelerini http://tasdibifirin.com/ linke tıklayarak sitelerine girip bulabilirsiniz.
Benden sık sık üretim yapıp yapmadığımı soran arkadaşlara, evde uğraştığı halde ekmek yapımını beceremeyen arkadaşlara, Sağlıklı ve katkısız bir glutensiz ekmek arayanlara düşünmeden önerebileceğim bir üretici.
3 çeşit ekmekleri var. Karabuğdayunlu ekmek, Karabuğday ve nohutunlu ekmek ve özel karışım ekmek. Ben üçünüde beğendim.
Ekmeklerin kokusu, dokusu ve lezzeti tam köy ekmeği.
Denemek isteyenle ailenin mail adresine yazsınlar. tasdibifirin@gmail.com  Kendileri hemen geri dönerek üretim zamanları ve fiyatları hakkında bilgilendirme yapıyor.
İzmir dışına kargo ile yolluyorlar.
Benden bu kadar,:) sitelerine girin inceleyin ve kendiniz karar verin.
Önceki postta ekşi maya tarifimi vermiştim. Biraz sabır ve zaman istiyor. Zamanla mutlaka yapılır tabii ki. Benim sabrım da yok, zamanım da yok derseniz buyrun size alternatif.

Sevgiyle..:)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...